2013. augusztus 22., csütörtök

Ray Ban Wayfarer 2140 világos zöld Napszemüveg - Jelenlegi ára: 3 999 Ft


Ray Ban Wayfarer  világos zöld kerettel napszemüveg barna  lencsével, bőr tokban
Méret: M
Tartozék:
- 1 db Ray Ban bőrtok
- 1 db Ray Ban törlőkendő
- 1 db Ray Ban papírdoboz
- 1 db használati útmutató
   
    Szállítási és garanciális feltételek:
Akér 72 órán belól átveheted
Fizetési feltételek:
Csak előre utalással, utánvét nincs, ha legalább 5 terméket vásárolsz, átvállalom a posta díját!!!!
Visszajelzések:
Korrekt eladó. Elégedett voltam mindennel szép árut kaptam. Sok ++++++++++++++++++!!!!
Korrekt, megbízható eladó. Ajánlom mindenkinek
Pontos, megbízható eladó. Bár külföldről rendelte a terméket, tehát hosszabb volt a kézbesítési idő, még így is elég gyorsan kézhez kaptam a terméket. A csomagolással volt problémám (Tesco-s zacskóban, ragasztószalaggal körbetekerve kaptam meg). Ettől eltekintve mindenkinek ajánlom, akinek nem okoz problémát, hogy kicsit többet kell várnia a termékre. : ) A termékekkel teljesen elégedett vagyok. Az kapott információk is korrektek. Köszi
Mindenkinek szívből ajánlom!!! Köszi az ajándékot! Csak++++++++++++++++++++++++++++++++!!! Az értékelő szerint az adásvétel létrejött.    
        Lassan de biztosan megérkezett a termék köszönöm, kifogástalan állapotban, türelmes vevőknek ajánlom        Alapvetően pozitív a véleményem, de kiderült, hogy nem úgy működik a termék ahogy kéne, viszont nagyon korrekt volt az eladó és visszakaptam az árát!        


Jelenlegi ára: 3 999 Ft

Az aukció vége: 2013-09-10 00:16
. Ray Ban Wayfarer 2140 világos zöld Napszemüveg - Jelenlegi ára: 3 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése