2013. július 22., hétfő

Egyszerűen Feng Shui - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

"Amikor kicsúszott a lábam alól a talaj, egyedül maradtam az első gyermekemmel, elveszítettem a lakásomat, magányos voltam és nagyon-nagyon szegény - egy barátom megajándékozott egy Feng Shui könyvvel. Elolvastam. Ennyi lenne az egész? Ilyen egyszerű? Sok-sok év telt el azóta, nagyot változott a világ. Gazdag lettem. Nem a pénztárcám lett tömött, hanem a lelkem, az életem vált teljesebbé. Megismerkedtem a Feng shui módszereivel, kipróbáltam őket apránként, szépen sorban, ahogyan éreztem , hogy szükséges. Megismerkedtem a Csi-vel. (... ) Kezdtek működni a dolgok, megtaláltam a párom, a célom, biztonságot adó, puha meleg fészkünk lett, kiegyensúlyozott, egészséges gyermekeink vannak. "
A termék súlya: 593 gramm
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL HELYSZÍNE: Budapest, II. kerület széle, Pesthidegkút.
SZERETETTEL AJÁNLOM FIGYELMÉBE i+ OLDALAMAT ÉS TOVÁBBI TERMÉKEIMET.



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2013-08-10 06:18
. Egyszerűen Feng Shui - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése