2013. július 6., szombat

A macskát visszafelé simogatják / G.Szabó Judit - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

"Amikor te lettél a mi mamánk, akkor én még kis hülye voltam, és nem tudtam, hogy engem nem fogsz szeretni. Csak aztán mindig jobban megnőttem, és mindig jobban rájöttem. " Ilyet persze hangosan soha nem mondana a nevelőanyjának Judit, de éjszaka a kórházban, ahol az ember úgysem tud aludni, sok minden kimondható, vagy legalábbis végiggondolható. Juditnak most bőven van ideje a magányos párbeszédre, hiszen jó darabig nem rohanhat úszni, dzsúdózni, huzakodni ikertestvérével, a lüke Ágival, hiszen feküdnie kell. Mivel ledobta a hátáról egy Juci nevű ló. Csak hanyatt fekszik, kispárnával a harmadik csigolyája alatt, és gondolkodik. Végigondol mindent, az egész "csodálatosan vacak" életét. Az első gimnazista pályafutását. Még a hülye Botondot is.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-24 17:07
. A macskát visszafelé simogatják / G.Szabó Judit - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése